close

週報頂圖-1.jpg

 

虎尾基督徒聚會處的美麗一景

 

 

Light of the world,You stepped down into darkness.

 

(世界真光 祢降下到黑暗中)


Open my eyes, let me see.

(開啟我眼 我看見)


Beauty that made this heart adore you

(全然美麗 使我心傾慕祢)


Hope of a life spent with you

(將我一生獻給祢)

Here I am to worship,Here I am to bow down,

(我在這裡敬拜 我在這裡俯伏)


Here I am to say that you're my God.

(我在這裡宣告祢是主)


You're altogether lovely,altogether worthy,

(祢全然可愛美麗 全然配受讚美)


Altogether wonderful to me.

(全然奇妙在我的眼裡)

King of all days, Oh,so highly exalted.

(永生君王 我們高舉你聖名)


Glorious in heaven above.

(滿有尊榮在天上)


Humbly you came to the earth you created

(謙卑來到你所創造的世界)


All for love's sake became poor.

(因愛與我們同行)

I'll never know how much it cost


To see my sin upon that cross (x4)


(我永不能知我的罪 在十架上是何代價)

Call upon the name Of the Lord
And be saved (x4)


(凡乎求耶穌的名必得救)

 


 

【歡迎加入小明流浪聯播網】

  Add to Google Reader or Homepage   

【邀請大家加入RSS閱讀更方便】


小明老師的流浪網誌

【歡迎把小明Q版圖帶回家】

ABSee 1G album
 
 

【小明的流浪留言板】

歡迎朋友寫信給小明

大家在茫茫網海中,

駐足於小明的Blog,

是一種奇妙的緣份,

請留下您的芳名^0^

小明會珍惜您到訪。

在訪客留言簿上面,

也許遇到認識的人^^

~~分享是快樂之本~~

~~喜悅是成功之母~~

~~知足是幸福之始~~



arrow
arrow
    全站熱搜

    余偉銘老師 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()